mandag 9. august 2010

Gave fra Ulrica.

For noen dager siden fikk jeg denne gaven fra Ulrica ( Mysmumlan). Masse spennende scrappegodis altså!!
Nydelige blonder, knapper, metallpynt noter, vintagebilder,perler, gamle brødkort osv,osv.
Helt topp å få en slik gave midt i ferien!!
Nå er det bare opp til meg å få lagd noe av alt det fine jeg fikk. Scrapperommet har nærmest stått
urørt i flere uker nå, men snart blir det nok aktivittet der igjen tenker jeg. Ser fram til det :-)

Syners dere skal ta en tur innom bloggen til Ulrika. Hun lager sååå mange flotte ting. Anbefales!!
http://mysmumlan.blogspot.com/


3 kommentarer:

Heidi sa...

Så herlig gave da!
Gleder meg til å se hva du lager med dette:)
Ha en fin dag!
Klem:)

Mette sa...

Så flott gave, du er heldig:)
Klem Mette

Ane Lene sa...

Så heldig du er, masse flott...
Smil fra Ane Lene