onsdag 8. desember 2010

Noen som har lyst til å gi meg en LITEN førjulsgave?

Hei alle sammen :-)

Bakgrunnen for at jeg ber dere om en liten julegave er :

Som dere kan se i profilen min jobber jeg 100 %stilling som tannhelsesekretær.
Tannlegen jeg jobber for skal ha nesten 3 ukers ferie i forbindele med julen.
Jeg VIL IKKE ha ferie på denne tiden av året så da blir jeg pent nødt til å møte på
jobb. Det sier seg jo selv at det blir laaange dager uten noe spesielt å ta seg til.

For ikke å omkomme av kjedsomhet har jeg funnet ut at jeg nå kan få mulighet
til å øve meg på å fargelegge med distress / copis. Det kan jeg jo enkelt ta med meg til kontoret.

I den forbindelse ønsker jeg meg stempeltrykk.
( Har da noen "figurstempler" selv men jeg er litt lei av dem.)
Er først og fremst interresert i Hanglar& Stanglar, Mo Manning, Lilly of the Valley,
Magnolia, Sugar Nelly osv. (Jeg har ikke så mange tusjer enda, så trykk på akvarellark er best.)


Jeg vet at alle dere er  travelt opptatt med med juleforberedelser osv i disse dager, MEN
jeg vet også at det finnes maaange snille scrappere her i denne bloggverdnen som kanskje
kan hjelpe meg allikevel :-)

Jeg ville blitt sååå glad og vil selvfølgelig gi en liten oppmerksomhet tilbake.

Førjulshilsen fra Sylvia.

( Send meg en mail : syl_gran@hotmail.com - så sender jeg  deg adressa mi)

4 kommentarer:

Mette sa...

Har sendt deg en mail:)

Klem Mette

Sylvia sa...

Tusen takk Mette!!
Iler til innboksen.

Anonym sa...

Sendte noen trykk nå i ettermiddag;))

Lykke til og kos deg;)

Sylvia sa...

Tusen takk til deg også Sølvi:-)
Det blir spennende!!